venerdì 11 gennaio 2013

Nostalgie...

L'altra sera, come "favola della buonanotte" mi sono guardata questo video bellissimo di Shari Carrol, una cardmaker d'eccezione che si è cimentata in un progetto un po' diverso...


E mi sono ispirata per realizzare questa card:


Ovviamente siamo su due mondi diversi, ma Shari è un'artista veramente ispirazionale quindi mi faceva piacere di codividere il video che mi ha fatto lavorare a questa card un po' fuori dai miei schemi,ma che mi sono divertita molto a fare :)

Per lo SKETCH: Mojo monday 275
Inoltre partecipo a Simon says stamps challenge: black&white plus splash of color

Vale

6 commenti:

  1. Great work. So lovely card. I want to design birthday Plastic cards at home. How simply i can do it?

    RispondiElimina
  2. A fabulous card Valentina, a wonderful design and gorgeous stamping and detailing.

    Thanks so much for joining us at Simon Says Stamp challenge.
    hugs
    Heather xx

    RispondiElimina
  3. Great card! Fabulous design and layering of stamps! Love that you used multiple colors that still pop against the black and white! Thanks for joining us for the Simon Says Stamp Challenge!

    RispondiElimina
  4. I think you did a fantastic job! Your card is wonderful! Very pretty papers! Awesome layout!

    RispondiElimina
  5. Just beautiful. I love the layers and the kind of vintage look to it.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    RispondiElimina

Grazie del commento!